marți, iunie 12, 2007

UPC in cadere

Astral (UPC, whatever) au ajuns atat de low inca fac vanzari dor-to-dor, asta dupa ce au inceput timid cu phone-marketing. Idiotilor, de cate ori sa va mai zic ca preturile voastre (la net) sunt de doua ori mai mari decat la retelele de cartier? Oare sunteti chiar atat de chiori si naivi sa credeti ca mai puteti supravietui pe segmentul asta, la nivel de end-user?

4 comentarii:

  1. Or fi preturile de 2 ori mai mari fata de retelele de cartier, dar si serviciile, seriozitatea sunt de calitate mult mai buna iar timpul de raspuns in cazul problemelor este scazut.
    Si problema e ca retelele de cartier nu vor rezista, nu UPC-ul. Retelele de cartier vor fi inghitite de monstrii mari precum RDS si UPC.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca citeai atent vedeai ca ma referisem la end-useri.

    Referitor la retelele de cartier - toate au net de la UPC si situatia pare sa le convina ambelor parti.

    Legat de UPC: bineinteles ca vor rezista (in ceea ce priveste contractele pe nivel business si corporate) - nu insa si la nivel de end-user. Si nu e vorba doar de net, ci si de telefonie si DigitalTV, unde au primit niste lovituri serioase din partea Dolce.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovituri seriose de la Dolce, haha, esti naiv si cam pe langa subiect, macar m-am lamurit de calitatea blogului tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Naiv? N-as spune. Ca numar de clienti/contracte Dolce e mult peste Astral/UPC. Cel putin in orasul in care locuiesc eu.
    REpet, nu vorbesc la nivel national, ci strict la ceea ce observ eu.

    Apropos de "calitatea blogului" - daca iti faci idei citind un singur post, cred ca tu ai putea fi catalogat drept "naiv si pe langa subiect".

    RăspundețiȘtergere