miercuri, mai 28, 2008

setea de putere

Oriunde te duci si orice faci in perioada asta te intalnesti cu cate-un "echipaj" de campanie (majoritatea pustani care nu stiu cu ce se mananca politica - dar entuziasmati nevoie-mare c-au primit un tricou si permisiunea de-a distribui baloane ori a lipi afise prin scarile blocurilor: mdeh, fluturasii dispar prea repede in cosurile de gunoi).
La inceput au fost afisele electorale, lipite haotic pe orice (copaci, ziduri, masini, geamurile magazinelor, garduri etc). "Armamentului" din dotare i s-au adaugat fluturasii indesati in cutiile postale. Cu cat mai multi cu atat mai bine. Nu mai conteaza c-au ajuns sa fie folositi ca material pe care sa faca cainele caca. Apoi au urmat felicitarile de Pasti/Craciun, discursuri demagocice si adevarate cyber-cruciade (bloguri de campanie si site-uri care vor disparea la fel de repede in urmatoarea luna). Iar acum, mai la final, ditamai bannerele aplasate strategic pe anumite blocuri, telefoanele electorale si masinile cu megafoane ce urla slogane si promisiuni pe care oricum nu le mai crede/asculta nimeni. Cireasa de pe tort: deltaplane (?), purtand deasupa orasului banner'ul unuia dintre candidatii importanti.
Pe langa toate dejectiile astea mai exista inca ceva: panouri electorale oficiale, unde stau aliniati si frumos lipiti stimabilii canditati (sanse egale, ce mama dracului!). Iar langa ei sta de paza cate-un comunitar (evident, platit din bani publici), ca nu cumva reactionarii sa le vandalizeze mutrele.
Toata mascarada asta tradeaza ceva: disperarea de-a pune mana pe putere cu orice pret. Ce mai conteaza ca te faci de cacao cateva luni, daca pe urma pui mana pe un post gras de unde poti suge linistit 4 ani? Ce mai conteaza cetateanul care te-a votat? Da-l in p*la! Intoarca-se la saracia, ratele si mediocritatea lui. Il mai resuscitam la urmatorul mandat.
Pana atunci, tot in inainte sub nerostitul slogan: "Fuck you Romania" !

Un comentariu:

  1. Ei, acuma mai merge si omul la risc, ce sa-i faci. Pe cineva tot trebuie sa votezi, nu? Pana la urma cand votezi nici nu votezi un om. Votezi o agentie de PR care si-a facut sau nu bine treaba.

    RăspundețiȘtergere