marți, septembrie 02, 2008

de-a valma

- nunta de duminica: mirii au lipsit peste 60% din timp (cool!), mancare buna, muzica "lesinata" in majoritatea timpului, cateva personaje cam protocolare (se stiu ei care); in rest - totul a fost OK. Doar mirii pareau putin depasiti de eveniment (mi s-o fi parut);
- legat de job: Arhi avea dreptate, dar nu-i nimic pierdut. "Trenul" celalalt asteapta inca in gara. Am suficient timp sa "urc";
- jucaria refuza sa se incarce de la priza. Doar prin cablul de date, via USB. Astia din service se pricep doar la datul din umeri. Mi-am amintit ca telefonul este inca in garantie. Maine le fac o surpriza la Orange;
- posibila iesire in weekend, in functie de starea vremii;
- am chef sa cheltui si alti bani: un mp3 player de 8 GB.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu