marți, octombrie 18, 2005

ganduri vizuale in crepuscul
sau "Expozita de grafica mica"

Azi s-au intamplat SI lucruri pozitive, desi am avut stingeta impresie ca toata lumea a luat-o razna (nu mai are rost sa insir aici ce evenimente mondene m-am purtat spre concluzia asta )

Ei bine, unul din lucrurile notabile cu "+" ar fi si expozitia de ex-libris a D-lui Balajti Karoly gazduita de muzeul prafuitului si insignifiantului meu oras. Nu e prima data cand aud de ex-libris, insa azi am vazut [in premiera] mai multe, stranse la un loc cu o grija (manie?) de colectionar-artizan.

A fost o senzatie ciudata sa te perinzi prin fata tacutelor imagini, care [totusi] iti stigau de sub sticla vitrinelor encripicele mesaje.

Am cunoscut si artistul, un om modest in ciuda numeroaselor expozitii avute in tara si in afara. (Arad, Oradea, Bacau, Braila, Botosani... Statele Unite, Boston, Belgrad, Pescara-Italy...etc)

Imi ingadui [cu simplitate] sa spun doar atat: Nu a fost o dupa-amiaza irosita. Caci orice experienta ma intregeste, tainc, ca pe un imens puzzle...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu