marți, octombrie 18, 2005

"People are strange..."
sau despre arta de a [NU] sari
"la beregata"...

Da.
Omenii sunt ciudati, greu de inteles imprevizibil si, mai ales dotati cu darul de a... te scoate "din sarite".
Am dat azi o fuga pan' la posta sa ridic un colet. Aglomeratie, ca niciodat'...
Astept, astept, astept... si privesc cu o furie crescanda la omenii care ajung in fata mea, prin usa din... spate. Plus ca respectivii aveau de ridicat colete venite din afara tarii. De pilda, o fiinta a avut de ridicat 4 colecte a cate 20-35 kg fiecare. Am asistat si eu (neputincios?) la desfacutul fiecarui colet in parte de catre doamna de la ghiseu, in timp ce reprezentantul vamal isi aplatiza c*rul pe scaun, in spatele unei cesti de cafea. Mi s-a parut o vesnicie pana a terminat cu cele 4 colete. Apoi a mai venit o a 2a fiinta (tot prin dos) pt inca un colet extern. Fierbeam deja in "suc propriu". Mi-am zis in sinea mea: "Enough is enough".
Am zis cu un ton foarte apasat si fierband de indignare: Vreau sa fiu servit ACUM !!!.
Doamna murmura ceva de genul Acuma, acuma... (si se intoarce sa desfaca al 5-lea colet extern - facand job'ul in locul descultului de la vama).
Astept inca 1 minut. Nici o reactie (ea isi continua impasibila treaba).
Urmeaza a 2a interventie vocala, spusa apasat, printre dinti: Cred ca nu ne-am inteles prea bine. N-am spus ca cer sa fiu servit imediat, ci EXACT ACUM !!!
Finally intelege ca mai are la dispozitie cam 10 secunde pana sa ii sar literalmente la beregata. Ei si rinocerului de la vama. Executa cuminte formalitatile si, la sfarsit isi cere scuze: Va rog sa ne iertati, domnul B. Azi ati nimerit o zi de vama.
Ingan ceva si ies din Posta. Cred ca mi-a crescut tensiunea la 200. Scrasnesc din dinti si pufai pe nari ca un veritabil taur de corida.

...si cand te gandesti ca ieri m-a apucat rusinea pt ca n-am avut 0.5 RON !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu