marți, noiembrie 01, 2005

"Mixed Tape 09"
...si alte lucruri marunte, "cu rod"

Am un sentiment acut cum ca zilele mele ar fi doar simple clone ale ale aceluiasi tipar: job-acasa-comp-job-acasa.... etc... Mi-as dori sa fac lucruri care sa ma mai scoata din tiparele astea.

Eh, si iata-le intamplandu-se: AZI.

La scoala Am avut de "infruntat" vizita omului care are ceva impotriva aparatului meu foto [vezi blog’ul din 24 octombrie].

E drept, m-a luat "ca din oala". Dar nici mie nu mi-a fost rusine de "prestatia" de la catedra. De incapatanat ce sunt, nici macar n-am deschis geanta in care imi stateau cuminti proiectele didactice [aduse la zi]. Am vorbit / predat liber... Elevii au raspuns "brici", iar "expoze'urile" mele si toate astea l-au facut sa uite ca venise in clasa pentru o banala inspectie scolara pe care seful institutiei e dator sa o faca fiecarui angajat.

Spre sfarsitul orei s-au iscat aprinse & constructive discutii elev-pofesor, totate astea contribuind la farmecul lectiei. L-am vazut ca era multumit si el.
Zambea. [sau ranjea?]

Mi-am dat seama mai pe urma: "Domnu' profesor.. Nu aveti note la elevi si e a 8-a saptamana de scoala. Asa ceva e inadmisibil".
Replica mea a venit la fel de prompt: "Sa stiti ca in fiecare ora elevii acesti clase de a XII-a uita ca au de invatat pentru BAC & ne cufundam in discutii despre... viata si ceea ce ii intereseaza. Va dati seama ca in asemnea conjunctura notele devin de prisos".

Am vrut sa ii mai spun ca sunt un adept convins al educatiei NON-formale insa mi-am zis in sine ca n-ar fi intelept sa imi fortez intr-o asemenea mamiera norocul...
Era ultima mea ora; asa ca, dupa discutia avuta, mi-am pus nepasator castile in urechi s-am plecat spre casa.
So, today was my day.

La posta ma asteptau 2 colete. Am fost azi [si] pe acolo. Unul trebuia trimis inapoi la expeditor ieri, insa aceeasi [distinsa] doamna la care am vrut sa ii sar la beregata mi-a zis: "Dumnul B, stiam ca o sa veniti dupa ele. Asa ca le-am mai tinut peste timpul legal de 10 zile". (n.b. – se vede ca nu imi poarta resentimente. Good for her!)


Imi face placere sa colectionez orice fel de lucruri, care au o continuitate.
De exemplu, am luat [lunile trecute] de pe net "Mercedes Mixed Tape - 08" (o reusita compilatie de slow jazz). Acum a aparut versiunea "09", cea "08" disparand fara urma in neantul web-ului. Deja m-a apucat o pofta nebuna sa le am pe toate 9. Stiu ca e o munca de sisif, pentru ca acele mp3-uri nu mai exista pe site-ul celor de la Mercedes, insa sunt mereu poteci alternative...

So, in definitiv, ziua mea are rod: inspectia, coletele + mini-productia domestica de compot de gutui. Maine va fi si mai bine.

It’s a promise... to myself

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu